skön känsla

Jag har haft en underbart skön helg, jag har varit helt ledig! Kände att jag förtjänade det efter tre dagars jobb! Jag har äntligen börjat gå bredvid på hjärtvården inför sommaren. Jag trivdes från första stund och jag känner på mig att detta kommer bli en väldigt rolig och lärorik sommar. Jag har redan fått sätta ekg och telemetri, Wihooo! Nåväl, helgen har spenderats med min fina pojkvän! Massa godis, god mat och mys. Jag har dessutom hunnit med att träffa kajsa, som varit i stan och hälsat på. Det blev en massa tjöt, promenad längs vätterstranden och en lååång lunch. Alltid lika jädrans trevligt :) Nu känner jag mig redo för en fem veckor lång praktikperiod i eksjö. Nu ska bilen packas, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0