sånt som gör livet värt att leva

Tjooooo, jag lever! Har precis slutat min andra dag på praktiken på kirurgen i Eksjö. Igår gick jag kväll och idag bidde det en A-tur :) Båda mina handledare känns väldigt bra och hittills är jag väldigt nöjd! Jag får mer frihet och ansvar nu jämfört med tidigare praktiker känd det som, vilket är toppen. Detta kommer nog att bli fem roliga veckor! Dessutom bor jag ju med fem andra sköna brudar, kan det bli bättre?! Dagarna ägnas mest åt praktik, plugg och träning. Inte konstigt att man är trött.. Har förresten hittat en jättefin löprunda runt en sjö nära vårt boende. Vi tog oss även en titt på sjoch det får klart godkänt! Där kommer jag att spendera mycket tid vill jag lova!! Nu är jag hursomhelst i världsmetropolen nässjö, jag ska hem till jönköping en sväng för ett mötte med nya jobbet imorgon. Passar på att åka hem och pussa på patrik samtidigt :) wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0