Jönköping, igen!

Godmorgon! Efter en helgs praktik återvände jag till Jönköping igår kväll, lycka!! Jag är lycklig över att kunna få spendera lite tid med Patrik samtidigt som jag är väldigt glad över en lyckad helg. Jag trivs kanon! Mina två handledare är superbra och jag lär mig nya saker varje dag. En vecka i Eksjö har gått fort, tro det eller ej. Nu ska jag sätta mig med c-uppsatsen några timmar och förbereda mig inför handledarträffen senare idag. Marcus är sjuk så jag får gå själv. Jag stålsätter mig och förbereder mig på grillning!! Snart är skiten över, tack och lov.

FÖRRESTEN, träningen har hamnat helt vid sidan av den senaste veckan, dåligt. Jag har varit trött och känt mig lite halvsjuk, men på torsdag kör jag igen!! Yeeees !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0