Weightloss

God förmiddag!
Jag är precis hemkommen efter ett morgonpass på hemtjänsten. Är ledig framtill kvart över fyra då jag kliver på igen. Denna helgen har varit och är fullspäckad med jobb, vilket jag inte tackar nej till! Dom där extra lapparna i plånboken sitter väldigt fint och dessutom är det roligt att komma hem och träffa familjen en sväng.
Strax kommer mormor hit och hälsar på, det ska bli fantastiskt roligt. Jag har inte träffat henne på evigheter..

Och över till något annat. Min viktresa fortsätter & kurvan fortsätter att gå nedåt. Halleluja!! Nu har jag snart bara tre kg kvar till min målvikt. Tre futtiga kilo. Men kanske är det dom som är dom segaste att bli av med, vem vet! Fick en massa kommentarer från jobbarkompisarna i köket i fredags. Positiva sådana. Dom hade inte sett mig på länge & det var många som sa att jag blivit mycket mindre och smalare. Roligt att det faktiskt syns. Jag trivs kanonbra (vilket ju faktiskt är det viktigaste)! 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0