Sunday.

Vilken underbar helg, på alla sätt och vis. Jag känner mig lugn, nedvarvad och lycklig. Till skillnad från för några dagar sedan. Igår kom Madeleine hit och hälsade på, vilket resulterade i shopping o melodifestival-mys. Resten av familjen anlände idag. Vi har varit på Rosenlundsbadet (Tobbes skojsiga idé) och lekt skiten av oss rent ut sagt. Rutschbanan slet vi ut med våra små rumpor, strömmen åkte vi runt runt i och vågbassängen gjorde oss sjösjuka. Jag vågade mig tillochmed på ett hopp från hopptornet på 7,5 meter. Tian väntar jag med till nästa gång, wooop!
Jag hade verkligen saknat min familj. Och tänk vad lite familjemys kan göra för humöret. Kärlek.

Nu ska jag springa ner till gymmet en sväng innan Patrik kommer hem från praktiken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0