Skriver av mig

Det händer mycket nu och jag måste erkänna en sak; aldrig tidigare har jag känt mig så beroende av min almanacka. Skulle någon sno den så skulle jag bli galen med stort G. Hela mitt liv finns där i. Plugg hit, jobb dit, kurs hit, träning dit, besök hit, resa dit, utbildning dit. Med mera med mera..
Men jag klagar inte, jag älskar mitt liv. Jag njuter och mår bra för det allra mesta. Men ibland blir det bara lite mycket. Jag är en sån där person som älskar att umgås med mina nära & kära och hatar att vara ensam. För det mesta. För det ska tilläggas att det finns dagar då jag inte önskar något hellre än att få vara för mig själv. Tända ljus, ta en lång dusch, äta lite gott och bara njuta. Just nu har jag en konstant stress som ligger och gnager inom mig. En stress som jag inte riktigt kan sätta fingret på orsaken till den. Den bara finns där. En känsla. Det finns så mycket som jag vill hinna med. Saker att göra, vänner att träffa. Ibland känner jag mig otillräcklig.

Nååååväl. Slut på klagandet och över till något roligare. Helgen är fullspäckad med skojsigheter. Ikväll kommer Moa hit på lite kackel & vin. Imorgon kommer Madde hit och hälsar på. Och på söndag får jag besök av resten av släkten. Gud så roligt det ska bli, jag har en toppenhelg framför mig! 

weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0