Roligare träning





Har införskaffat mig lite nya och fräscha träningskläder. Toppen för motivationen & gör träningen ännu roligare. Köpte ovanstående linne och sportbh på Gina Tricot igår, samt en limegrön sportbh. Älskart! Appropå träning så är jag precis hemkommen från ett superroligt fuego-pass! Roligt att variera all styrketräning med lite avslappnad dans sådär på fredagskvällen. Nu ska jag och min feta godispåse från Hemmakväll bege oss hem till Patrik på fredagsmys, wihoo!

Imorgon åker vi förövrigt till Göteborg och sen stannar jag hemma en vecka. Ska jobba en hel del, samt umgås med vänner och familj. Åh vad skönt det ska bli.
Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0