Life is good

Ikväll somnar jag nöjd, glad och lycklig. Allt känns så jäkla bra just nu. Efter en intensiv period av plugg & isolering så är äntligen tentan gjord och resultatet till c-uppsatsen inlämnat. BAAAAM!! Vilken lättnad. Nu börjar jag leva igen. Haha. Inatt sover jag hemma hos mamma & pappa eftersom jag har passat på att klämma in lite jobb i sjukhusköket idag och imorgon. Anyway, kvällen här hemma har varit jättemysig. Vi envisades bland annat med att inviga grillen - MUMS!

Imorgon har jag planerat att ta en pw innan jag börjar jobba vid nio. Att starta dagen med ett träningspass är förövrigt något som jag verkligen rekommenderar. Man får energi & ork för hela dagen! Ett extra plus är att man sen med gott samvete kan ligga utsträckt på soffan hela kvällen, hoho.


Har suttit & kollat igenom lite gamla bilder från förr i tiden. Detta är jag för snart tre år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0