Hej på dig gamla torsdag!

Solen skiner och jag vill bara ut i det sköna vädret nu nu nuuu! Tyvärr har jag dragit det kortaste stråt denna vecka då jag måste sitta inne med näsan i böckerna och tentaplugga. Noll motivation till detta vill jag lova! Längtar till ikväll då jag ska köra ett hårt stationspass på friskis, peppad!!

Såhär ser veckans träningsschema ut:

Måndag - Löpning i intervaller
Tisdag - TMI
Onsdag - Löpning i intervaller
Torsdag - Station
Fredag - Gym
Lördag - Spinning
Söndag - Skivstång



En liten tanke. Jag har planer på att åka hem för att jobba i påskveckan och ska även försöka få till lite dejter med mina fina vänner hemifrån, bland annat med min kära gamla vän Helena. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0