Näst sista dagen!

Yes, så är läget! Imorgon är min sista dag på praktiken. Tackar kirurgen på Höglandssjukhuset för fem utvecklande och roliga veckor. Detta är nog den bästa praktiken som jag har haft, bästa av tre. Toppennöjd! Idag har jag varit på studiebesök på smärtmottagningen hela dagen, mycket intressant och lärorikt vill jag lova. Spanat in smärtpumpar och varit med när det gjorts blockader ;)

Igår bidde det pizza på restaurangen, ljuvligt gott men också ett misslyckande för min del, haha. Det ska dock tilläggas att det inte fanns några sallader på menyn och dessutom tycker jag faktiskt att man ska äta något ordentligt när det ska firas! Herregud vilka bortförklaringar. Men det skiter jag i. Idag har jag skött mig bättre!

Frukost: Äggröra
Mellanmål: Banan
Lunch: Tomatsoppa och banan
Mellanmål: Två kokta ägg och en näve mandlar
Kvällsmat: Grekisk tonfisksallad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0