Efterlängtat

Det har hänt en massa den senaste veckan. Jag och Marcus har nu opponerat och blivit opponerade på. Och nu är c-uppsatsen godkänd och slutgiltigt inskickad!!!!! LYCKA! Bye bye postoperativ smärta!!!! Vi har nu i princip vår kandidatexamen klar, nu är det bara tre futtiga kurser i höst kvar. Sjukt var ordet.

I tisdags fick jag även vara med när en liten kille kom till världen, vilket var helt fantastiskt fint! En upplevelse som jag aldrig kommer glömma :) En stor eloge till alla kvinnor. Jag kan nog erkänna att det kom en liten tår. Fint som snus! :D

Nu till ännu en rolig sak: jag har bara fyra dagar kvar på praktiken här i Eksjö. Det känns så otroligt skönt, för nu börjar jag känna mig nöjd. Det har varit lärorikt men nu är jag färdig, haha.
Vilket jäkla babbelinlägg detta blev, hejhej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0