Buss bokad!

Yes, äntligen ska jag få komma hem till min mamma och pappa! Som jag har saknat dom. Jag har inte träffat dom sedan i påsk, så nu är det verkligen dags. Imorgon efter jobbet sätter jag mig på bussen. Det ska bli så mysigt, så skönt. Så efterlängtat. Bara vara. Inga måsten, ingen stress. I helgen ska vi fira min syster och mamma som fyller år. Kan gissa att det kommer bli en hel del god mat o mysigt sällskap. Ååååh vad jag längtar!

Nåväl. Innan dess så har jag två jobbdagar kvar. Snart ska jag sätta mig på cykeln till sjukhuset. Ska bara träna, packa o äta lite. "Bara"..... Jag önskar att dygnet hade fler timmar så jag hann med allt som jag vill göra. Tiden räcker inte till. Men jag antar att det är som så, att tiden går fort när man har roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0