5/6 - 5/7 !!

Okej, nu har jag funderat. Dom senaste veckorna då jag har haft praktik så har jag slappat till mig. Rejält. Sjukdom och lathet har satt stopp för min träning och jag har snaskat i mig onyttigheter både två & tre dagar varje vecka. Förra veckan blev det exempelvis endast två futtiga pass på gymmet, vilket är välidgt lamt för att vara mig. Nu ska det bli ändring på detta! Från och med idag och en månad framåt ska jag träna minst 4 dagar i veckan, minst. Och jag ska äta nyttigt, nyttigt med stort N. Det vill säga minimera kolhydratintaget och skippa onyttigheterna. Och jag skriver det här bara för att det då blir en större press. Inget fusk. Vi startar med en löprunda runt sjön. NU JÄVLAR!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0