Hej mitt vinterland

Det känns inte som lördag idag, men jag är glad ändå! Tentan i statistik är skriven, vilket innebär att jag inom kort kan kalla mig undersköterska. Fyra terminer på sjuksköterskeprogrammet avklarade, två kvar. Ikväll ska jag hem till Cissi på lite tenta-/inflyttningsfest, blir nog trevligt skulle jag tro! Var på en tokmysig fika med fina klassisar efter tentan idag, mycket skratt & fniss bjöds det på.

Jag är fruktansvärt träningssugen, men med tanke på att jag går på penicillin så vågar jag inte ta ut mig helt och hållet. Därför ska jag ge löpbandet i källaren här i huset en chans, en timmes promenix är målet!

PS. Vilket sjuhelsikes snöoväder herr väder bjussar oss på idag, myyyyys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0