Full rulle, ingen tid för vila!!

Detta "lovet" hade jag planerat att vila upp mig och bara vara. Träffa vänner, umgås med familjen och jobba lite.. Låter ganska chill tycker jag. Men dagarna har verkligen varit fullspäckade, vilket i och för sig är väldigt roligt det med! Med tanke på att alla utspridda vänner kommer hem under jul & nyår så har det varit många att träffa och mycket att ta igen. Och jag måste säga att jag har hunnit med väldigt väldigt mycket och jag känner mig väldans lycklig. Jag är så otroligt glad att jag har så fina vänner, en helt underbar familj och världens bästa pojkvän.

Idag har jag jobbat och träffat Elin, vilket har varit toppen! Imorgon ska jag äntligen till frisören för att färga håret, vilket är mycket efterlängtat. Därefter ska jag in till Göteborg och träffa mina fina tjejor! :) Nu ska jag mysa ner mig i soffan o umgås med min far, tjoohej!



Och glöm inte: a smile is the prettiest thing you can wear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0