Njuter

Är hemma i min egen lägenhet för första gången på ett bra tag. Brevlådan behövdes tömmas och blommorna vattnas, haha. Har precis kokat mig en kopp kaffe och tänt lite ljus, mysigt!
Dagen inleddes med en timmes gym & 50 minuter spinning :) Bättre start går knappast att få. Jag är ingen van "spinnare", men kommer garanterat gå fler gånger. Rumpan kommer troligen värka imorgon, men det var det värt :) Att träna är nog det bästa som finns, det får mig att må så bra. Har faktiskt börjat fundera på att göra om Tjejklassikern nästa år. Att ha ett mål med sin träning är enormt peppande och väldigt roligt.

Nu ska jag ägna några timmar åt lite egentid. Ta en lång dusch, lägga ansiktsmask och måla naglarna. Mmm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0