Fint som snus

Jag har haft en jättefin helg här hemma hos familjen min. Igår jobbade jag & idag åkte vi en sväng till Göteborg. Väldigt trevligt! Vi strosade runt på Ikea samt hälsade på farfar. Jag har bara hälsat på honom en gång sedan han flyttade till boendet och det var säkert runt två år sedan, vilket jag skäms lite över. Jag tror inte att han kände igen mig, men han var så söt. Lugn och glad. Och nog äter han och mår bra, för jag tyckte allt att han hade fått lite rundare kinder, hiho.

Nu ska jag och min möra kropp krypa ner i sängen. Har världens träningsvärk efter fredagens boxpass med Martinisen. Men gud så kul det var! Dessutom var jag den lyckliga stjärnan som vann massagen som lottades ut bland deltagarna. Den satt FINT!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0