Tid att andas

Ikväll är det min kväll, bara min. Jag har tagit en lång dusch, lagat god mat och ligger nu utfläkt på soffan. Det var längesen sist vill jag lova och det är såå skönt. Jag glömmer ofta bort mig själv mitt i all vardagsstress. Tyvärr. Sen jag kom hem till Jönköping igen för lite mer än en vecka sen så har det varit full rulle, non stop, fullt ös medvetslös. Träning och plugg är väl det som tar upp det mesta av min tid just nu. Jag tycker att jag och Marcus gör ett grymt bra jobb, men.. c-uppsatsen in my ass. Jag är trött på den nu.
Som sagt, mycket händer just nu men den stora höjdpunkten var såklart när jag fick besök av min fina barndomsvän Zara förra onsdagen. Det var så underbart att träffa solstrålen, hon gör mig alltid så glad. Och det bästa av allt är att det känns precis som förr varje gång vi ses, även om det har gått månader sen sist. Det är vänskap det. I helgen väntar ännu en höjdpunkt då jag och min kärlek åker hem till bygden en sväng. Det ska bli så mysigt! Mitt i all stress så kan jag bara konstatera att jag är så otroligt lycklig. Ja, tokkär är nog det rätta ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0