Ledig, äntligen!

Godmorgon! Idag är min första lediga dag sedan i lördags, underbart. Jag har jobbat nonstop. Av de nio dagar som jag är hemma på besök, så jobbar jag åtta. Goa pengar i maj! Hursomhelst så var det längesen som jag njöt av en sovmorgon såhär mycket vill jag lova. Jag sov till halv elva, då jag skuttade ur sängen peppad på lite löpning. Men icke, vädret är rent ut sagt skit så det hoppade jag över. Nej tack liksom. Kanske blir det en runda senare ikväll, om vädret tillåter vill säga! Gjorde istället iordning en fet "frukostbuffé" till mamma, pappa och mig själv. Mycket uppskattat! Är inte frukosten det bästa målet på hela dagen?! :D
I eftermiddag blir det en liten utflykt med familjen till Göteborg, mysigt!


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0