29/4

Idag är det den 29e april, vilket innebär att vi snart går in i maj månad. Tiden har gått... hur fort?! Hjälp. Snart börjar bredvidgång inför sommarjobbet, sen rakt på praktik och därefter kör sommarjobbet igång på riktigt. Och därefter rullar det på. Jag är hursomhelst glad att jag ska vara här i sommar. Med Patrik. Det kommer bli riktigt bra tror jag! Aaanyway, helgen har varit/är fin! Igår blev det lite shopping på stan på dagen & hemmamys med film och godis på kvällen. Gööörskönt! Idag tog vi en lång sovmorgon och sen har jag bara pluggat nonstop. Grillkväll med goda vänner kommer därför sitta fint ikväll. Vi är bjuda till Marcus en sväng, ska bli roligt!

Ha en fortsatt bra dag!


Lånad bild härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0