Söndag 25/9 2011

Ujuj, så var äntligen den satans tentan över. Det känns otroligt skönt. Firade det hela igår med en liten shoppingtur (ett par jeans rikare, cheeeck) och tentafest på det. Mycket trevligt :)
Men nu till något annat, nämligen praktiken som börjar imorgon. Jag skäms för att säga det, men jag är faktiskt mest ganska nojig och lite rädd. Önskar att jag istället kunde se det som något väldigt roligt, men det är svårt. Jag är alltid lika nervös inför allt som är nytt och som jag inte vet vad jag ska förvänta mig av. Ganska mesigt, jag vet. Jag önskar att jag inte var en sån orolig själ. Jag önskar att jag inte alltid tänkte så mycket. Jaaooooo...

Förövrigt så är jag väldigt lycklig just nu. Så väldigt väldigt lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0