The end.

Avslutade praktiken med blodprov, kateterisering och en kurs i taktil massage. Kunde nog inte bli bättre än så! Fick dessutom jättefint beröm av mina handledare :) Nöjd!!
Taktil massage är väldigt avslappnande, både att ge och ta emot. Oj vad fel det lät.. Ja men ni förstår vad jag menar. Tror att jag ska införskaffa mig lite massageolja och välja ut några offer!
Nu ska jag gå och lägga mig, är trött som en paff ballong. Imorgon väntar plugg i mängder tjoohej vad jag är taggad!
Godnatt!


Och förresten en sak till, jag återvänder aldrig mer till Gislaved. Aldrig mer. Och om jag av nån konstig anledning får för mig att åka dit på en liten mini-weekend eller så - skjut mig. Med ett redigt pannskott. Tack på förhand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0