Lördagen den åttonde oktober tvåtusenelva

Idag har jag köpt en ny jacka. Äntligen skulle man väl kunna säga. Min två år gamla fejkskinnis från H&M ser ut som ett malätet ormskinn. Nåväl, jag har länge varit väldigt sugen på en grön jacka, så det bidde det. Apfin och väldans skön.

Jag är hemma över helgen och dagen har spenderats i Göteborg med mina fina föräldrar och min fantastiska mormor. Hur mysigt som helst. Vi strosade runt i Haga, åt gott och shoppade lite smått. Jag älskar Haga!

Detta har varit en sån där skön lördag, på alla sätt och vis. Och så ska det fortsätta vara - kväll ska vi äta räkor & kräftor från Feskekörka och sen ska jag bege mig hem till Amanda för myys!
Ha en fortsatt bra lördag :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0