blubbblubb

Att göra alla nöjda är inte lätt. Att göra sig själv nöjd är ännu svårare. Det vet jag, för jag har alltid ställt skyhöga krav på mig själv. Jag ska sluta med det. 
Och var är min motivation? Det är söndag, en väldigt grå söndag dessutom. Och jag känner inte för någonting. Jag har tvingat mig själv till att plugga och resultatet blev, ett arbete som jag är mindre nöjd med. Idag är det söndag, en väldigt grå söndag och det mesta känns skit. Och ibland är det helt okej, att känna så.

Åker ner till gymmet och kör ett flex-pass. Det behöver jag. Ladda upp inför sista praktikveckan, tjoohej. Det tät på mig, att aldrig få sova. Nu är jag trött på Gislaved, nu vill jag bara säga hejdå byebye ses aldrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0