Zzzznark!

Funderar helt seriöst på om jag har järnbrist eller något. Är så jäkla trött Hela tiden. Det spelar ingen roll hur mycket jag sover.. Idag sov jag & Martina till halv elva och ända sitter jag här och anstränger mig till max för att hålla ögonen öppna. Ja jag vet inte, men någon typ av brist måste jag ha. Eller så är det vädret. Eller skolan. Ja det finns en mängd olika möjliga orsaker, om man nu ska börja spekulera haha.
Nåväl, om en timme bär det iväg på afrodans med Nillo och det brukar vara väldigt uppiggande, så förmodligen är jag betydligt piggare när det är dags att nana ikväll :)

Förövrigt så är jag himla glad, på söndag kommer mina fina föräldrar hit och hälsar på :) Med sig har dom också min nya lilla byrå, som pappa så snällt har monterat ihop. Wiihoo! Den satt fint.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0