Grattis till mig, i förskott.

Godkväll!
I helgen är jag hemma och hälsar på fina familjen! Har blivit firad hela dagen lång, eftersom jag fyller år på onsdag. Dagen har bjudit på god mat, trevligt sällskap och fina presenter :) Jag fick bland annat en jättefin vit byrå och en söt lampa till lägenheten, åh så glad jag blev!

Det är alltid lika skönt och avslappnande att komma hit och hälsa på. Allt som har med skola och stress att göra liksom försvinner. Idag var jag dessutom ute och sprang en runda i skogen, vilket gjorde susen för både kropp och själ. Jag måste verkligen komma igång ordentligt med träningen igen, för det finns nog inget som faktiskt får mig att må så bra. Träning och aktivitet är något som jag verkligen rekommenderar till alla stressade själar där ute. Kooom igen! :D



Haha, stirriga Patrik och jag. Saknar min plutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0