Sköna lördag

Madde var så fin igår på balen. Vacker som en sommardag. Söt som en prinsessa! Gud så stolt jag var :D Hihi. Bilder lägger jag upp när jag kommer hem till Jönköping igen, glömde nämligen kamerasladden där. Typiskt mig.

Sitter och skriver på mitt arbete om Borderline nu. Jäkligt intressant det där. Det börjar arta sig och förhoppningsvis blir jag klar idag eller imorgon.
Vid femtiden ska vi gå upp till centrum och kolla läget lite. Det är nämligen "Fäst i Bollebygd" idag, haha! Kändisbesök får vi också, självaste Robert Wells kommer hit och spelar. Tufft eller vad! HAHA xD Jag är dock mest intresserad av affärerna och vad dom har att erbjuda. Wooop woop!


Tillbaka i mitt gamla rum där tiden har stått stilla ;)

Kommentarer
Postat av: Hallvardmarita

Great work,webmaster,nice design!

2011-11-24 @ 05:43:14
URL: http://hallvardmarita.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0