Mår så bra!

Nu har jag städat klart & ätit lunch! Jag hatar att städa, men när det är klart är det alltid lika skönt :)
Ska åka ner och träna nu, finally. Idag blir det gym och ett pass yoga. Underbart.

Jag får ganska ofta höra att jag tränar "för mycket", att jag är en träningsnarkoman eller nåt i den stilen. Och det vet jag om, jag älskar att träna och får i princip abstinens om jag inte gör det. Jag ser inte träningen som ett "straff", utan som en belöning. Det är min egentid då jag slappnar av och bara släpper allt. Jag älskar det och det får mig att må bra. Så varför skulle jag inte göra det? Vem bestämmer egentligen vad som är lagom? En liten tanke bara.


Jag just nu. Osminkad och ombytt för träning, hohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0