Lördag

Bästa medicinen mot PMS och humörsvängningar måste vara boxning!! Igår drog Martina med mig på ett 90 minuter långt pass och jag lovar att jag var som en levande död efteråt. Det var en salig blandning av kickboxning, bodycombat, m.m. Skitkul!! Hela kroppen fick sig en grym genomkörare och det var sjukt skönt att få slå av sig det sura humöret och bli av med PMS-monstret som tagit över min kropp. Haha!

Nu ska jag åka ner till stan en sväng. Jag har en hemsk träningsvärk, men tänkte ändå köra lite lugn konditionsträning på crossen. Det går ju faktiskt att "träna bort" träningsvärken, så ska försöka med det.

FÖRRESTEN. DET VAR IDAG SOM VÄRLDEN SKULLE GÅ UNDER VA? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0