Köpgalna Tess har varit i farten igen...

Det blev en hel del shopping för min del fredag & lördag förra veckan. Jag har fortfarande lite ångest, men bara liiite.. För helt ärligt, hur underbar är inte känslan som infinner sig efter att man har inhandlat årets första nya vår- och sommarkläder? Det är ren lycka om ni frågar mig :)
Nu får gärna den sköna sommarvärmen återvända så att jag kan få använda dom små godingarna också. Fattar verkligen inte var den jäkla SNÖN kom ifrån idag??!

Detta är några av dom saker som jag köpte:






Shorts med hög midja :)

Köper alltid minst ett par nya solglasögon varje vår. Lyckas alltid ha sönder mina :(

Jag och Zara köpta två sådana här toppar var i olika färger. Dom är supersköna!

Köpte samma modell, men ljusare. Älskar dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0