Idag är det toooorsdag

Godmorgon. Eller nåt.
Jag har precis ätit en sen frukost i form av äggröra och en stor kopp grönt te. Ägg är så jäkla gott, och nyttigt. Och enkelt. Och mättande. Ja som sagt, det finns mycket bra med dessa vita små "bollar".

Jag var en sväng hos Marcus igår, det var trevligt som vanligt. Är väldigt tacksam för att jag har en vän som honom, han är så braaaaa! Tre av hans gamla jobbarkompisar kom även förbi en sväng, vi drack lite vin och åt kex med ost. Gott. När dom gick ut på krogen så gick jag dock hem. Sparade både in pengar & lite sömn där, haha!


En gammal bild på mig och min vän Macke brack. Glömde totalt bort kameran igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0