Fläta!

Nu har jag fixat klart med mina kläder. Slängde i princip ingenting. Jag har skitsvårt för sånt, lite separationsångest sådär, haha. Jag borde egentligen göra mig av med en massa kläder, jag har på tok för mycket och jag hittar aldrig någonting när jag väl behövder det. Skyller på att garderoben är för liten!
Nu ska jag gå en sväng till affären. Måste inhandla lite frukostmat och lunch till praktiken imorgon.



Jag igår. Zara gjorde en liten inbakad fläta i mitt hår. Jag gillar verkligen inbakade flätor, det kan piffa upp vilket tråkigt hår som helst :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jättefin frisyr :)

2011-05-02 @ 10:21:52
URL: http://livetsomellie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0