En helt ok dag

Blä, jag har syndat. Tog en kvällsfika med Marcus nere på stan och jag kunde bara inte motstå den smaskiga morotskakan som stod vid kassan och flörtade med mig. Jag besvarade hans kärlek och bjöd in honom till min mage. Och där ligger han gött nu vill jag lova. Helt klart värt det.

Förövrigt så har det varit en helt ok dag. Inte jätterolig, inte jättebra, men ok. Jag, Anna och Elin gick och tränade efter skolan - Step styrka. Vilket fantastiskt pass det är!! Så roligt.
Även cykeln har åkt fram idag för första gången i år och tro det eller ej men jag cyklade uppför HELA Dalviksbacken, utan att stanna en enda gång. Alla som nån gång har sett den backen vet att det är en dödarbacke av rang. Förra året klarade jag bara halva, så gissa om jag är stolt?! Jag har nått målet som jag trodde var omöjligt, haha.
Så ja, jag har syndat idag men jag tycker fanimig att jag var värd den kakan :)


Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0