Haha

Jag sitter och tittar på lite gamla bilder på mig och inser hur sjukt blond jag har varit, eller förlåt - vithårig. Jag menar, jag är ju fortfarande väldigt blond, men jag är långtifrån så ljus som jag var för ett år sen. Jag har inte blekt min utväxt sedan sommaren och så ska det förbli. Ljust hår är fint, men den senaste tiden har jag verkligen tröttnat på mitt superblonda hår, naturligt är bäst :) Som mamma sa: "nu har du vuxit upp". Haha. 
När jag var hos frisören i januari försökte hon mörka ner håret något, men jag såg knappt nån skillnad alls. Nu när jag kollar på bilder kan jag dock konstatera att en liten skillnad är det allt :) Nästa gång ska jag bli ännu ett snäpp mörkare. Wiihoo :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0