Man måste vara lite nere ibland, för att sedan kunna uppskatta det som är bra.

Jag hade rätt, idag är en bättre dag :) Jag vet att det kan låta helkonstigt och att det kan vara svårt att hänga med i mina svängar, men det är sån jag är. Jag är känslomänniska och det har jag accepterat, antingen är jag väldigt glad eller väldigt deppig. Oftast inget mitt emellan. Men för det mesta är jag faktiskt en väldigt glad prick :)

Idag har jag jobbat, lite extra pengar i fickan är aldrig fel. Jag blev så glad, jag fick tre kommentarer om att jag har gått ner i vikt. Väldigt roligt att folk märker det! :) Eftersom mina jobbarkompisar träffar mig så sällan så har dom lättare att se skillnaden än dom som träffar mig varje dag. Det är peppande :)

Nu ska jag äta tacos med mami & papi, sen blir det myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0