Haj!

Det blev impulsutgång igår. Jag hade egentligen tänkt vara hemma och ta det lugnt, men jag insåg ganska snabbt hur tråkigt det var. Jag kände mig inte riktigt upplagd för en hemmakväll i min ensamhet. Ett dumt beslut helt enkelt. Så när Emma frågade om jag var sugen på att festa så sa jag självklart ja. Gjorde mig iordning snabbare än blixten och gav mig iväg med vinflaskan i högsta hugg. Först var vi hemma hos Emmas kompis Malin och sen gick vi vidare till O'Learys. Mycket trevligt! Tog lite bilder, men jag har inte orkat lägga in dom i datorn. Lika seeeg som vanligt alltså.

Jag varit helt död idag, men har trots det lyckats få en del plugg gjort. Nu ska jag gräva ner mig i böckerna en stund till. Blääääääääää!! Vi får se om jag får något gjort eller om jag somnar med näsan i blocket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0