En helt vanlig onsdag

Idag har jag pluggat, tränat, pluggat och.. inget mer. Ganska tråkig dag som ni hör, det finns inte så mycket mer att säga. Imorgon åker jag hem för att fixa lite saker. Hoppas på det bästa!!

Är sjukt uttråkad. Jag fattar inte vad det är för fel med mig. Jag har aldrig haft något problem med att vara själv, brukar faktiskt tycka att det kan vara ganska skönt. Men den senaste tiden har jag verkligen börjat ogilla det. Jag trivs som bäst med mina fina vänner omkring mig, utan dom känns allt bara grått och tråkigt. Idag har jag trots allt bara varit själv här hemma några timmar, men ändå kommer dessa känslor över mig. Jag är så sjukt sällskapssjuk, haha.


Förresten, vart tog den fina våren vägen? Jag som var så glad över att snön höll på att smälta och att solen tittade fram. Om det ska fortsätta såhär så ser det nog snart ut såhär igen :/ Baaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0