3 mars

Oj, snart börjar det nog damma här. Dålig uppdatering, jag vet. Jag har inte haft någon lust att sitta vid datorn alls faktiskt. Jag har inte varit depp, tvärtom. Jag mår så jävla bra.

I måndags började vi läsa en ny kurs, som jag faktiskt tycker är rolig. Det har även hunnits med en tacoskväll hemma hos Denise (väldans mysigt) och igår bidde det utgång - bara jag och Robban. Robban är alltså Marcus, jag är Berra. Vi var dom enda som var sugna, så efter lite kortspel och några avsnitt Solsidan vinglade vi iväg till kåren. Och jag måste säga att det var en av dom roligaste utgångarna på länge :)

Nu ska jag sova. Är sjukt trött.
Godnatt!

 
Robban och Berra. Bästaste vän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0