21/3 2011

Hej.
Jag kom precis hem från träningen och ska snart äta min underbart goda GI-lasagne, muuuums! :) Känner mig ganska pigg ( för ovanlighetens skull), så jag ska nog plugga lite efter maten. Det gäller att ta vara på den energin som finns att tillgå, haha. Det blev ingen film idag, Elin var tvungen att jobba. Lite tråkigt, men samtidigt har jag en del att göra här hemma.

Idag satte jag min första PVK. På en docka, men ändå. Jag tycker att det är synd att vi inte får testa på varandra. Jag skulle gärna ha stuckit i en riktig arm innan jag går ut på praktik, en plastarm är ju inte riktigt samma sak. Vi fick även göra subkutana och intramuskulära injektioner, i en skumgummibit. Jaja, det har varit en bra dag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Kaj

Haha, låter roligt med dockor o grejer. Vad fin du är i håret :)

2011-03-21 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0