I'm alive

Hej.
Hoppas att ni har haft en bra sommar hittills. Personligen så har jag fullt upp dagarna i ända, känns det som :) Jag har precis börjat på mitt nya jobb och idag gick jag själv för andra gången. Det är stressigt, men väldigt roligt! Jag lär mig nya saker varje dag och tiden går otroligt snabbt. Sjukt skönt. Jag hatar jobb då tiden segar sig fram i snigelfart.

Midsommar firade jag i Grundsund med mina fina vänner Elin & Moa. Vi tog det ganska lugnt, dvs inget hårt festande och supande. Vi åt & drack gott, solade, åkte båt, shoppade och njöt av ledigheten. Riktigt mysigt! Jag älskar västkusten. Det finns ingen bättre plats att vara på under sommaren 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0