This is the first day of the rest of your life

Livet är fint just nu. Jag är lycklig och mår väldigt bra för tillfället!
På fredag åker jag till Grekland för en två veckor lång semester, en välförtjänad och väldigt efterlängtad sådan. Det ska bli så otroligt kul och väldigt skönt. Dagarna innan är som vanligt ganska stressiga och det är mycket som ska göras och fixas. Jag vill så mycket, men tiden räcker inte riktigt till och det irriterar mig. Om dygnet ändå hade fler timmar!
Imorgon ska jag och Kajsa åka till Åsa över dagen och njuta av en ledig dag tillsammans, antagligen den sista på ett tag.. Det ska bli mysigt!







Bilder från måndagstrippen med Marcus. Varberg - Ullared - Borås. Go dag med go vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0