Godnatt

Jag är ganska nyss hemkommen efter ett kvällspass på jobbet. Jag är helt slut i både kropp och skalle, haha. Vi var ett gäng goa vikarier som jobbade kväll och det gick kanon. Hoppas att helgen går lika bra!

Är just nu inne i en grubblarperiod. Tänker en massa, vrider & vänder, funderar och filosoferar. Sån är jag. Är trött på mig själv och känner i vissa stunder inte igen mig själv. Oftast är jag en glad prick, men då och då kommer ledsamheten över mig. Och känslan av att känna sig ensam utan att egentligen vara ett dugg ensam är jobbig. Stundtals känner jag mig så otroligt vilsen och förvirrad. Ibland önskar jag att jag bara kunde trycka på en knapp och stoppa alla tankar som far runt i huvudet.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0