19/7

Något av det värsta jag vet är människor som säger en sak men gör en annan. Man ska stå vid sitt ord och hålla vad man lovar.

Nog om det och över till något roligare. Jag ska snart ge mig iväg till bussen och åka en sväng till Kajsa. Vi ska ut och jogga ihop. Det är alltid mycket roligare och mer peppande att träna med någon annan tycker jag. Jag har verkligen börjat älska att vara ute och springa/jogga i skogen. Känslan efteråt är helt underbar, rena meditationen.
Och tack för kommentarerna om min header. Den är ganska gammal och borde egentligen bytas, men jag gillar den så den får hänga med ett tag till :)




Två bilder från i fredags. Och eftersom att jag är en så lat jävel så snodde jag två bilder från Kajsa istället för att lägga in mina egna från kameran. Haha. Puss!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Vad fin du är vännen!

2011-07-19 @ 21:30:34
URL: http://livetsomellie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0