"Tentapluggar"

Sitter och försöker plugga vetenskapsteori, forskningsprocesser och annat kul.. Det går väl sådär, känner mig ganska ofokuserad om jag ska vara ärlig. Detta måste vara en av dom tråkigaste kurserna ever. Baaaaaaaah.

Jag ska nog ge mig ut på en promenad om en stund, känner att jag behöver en paus och lite frisk luft.
Förresten, nyårslöftena går bra. Jag är än sålänge helt nikotinfri (till vardags, fest är ok) och jag har tränat varje dag sen jag kom tillbaka hit. Godis och snabbmat äter jag inte och dessutom har jag bestämt mig för att inte äta så mycket pasta, ris, bröd, osv. Det lär ta sin lilla tid innan jag ser resultat, men jag tänker inte ge mig. Tålamod och envishet är A och O som sagt. Jag är peppad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0