Medan natten fäller blå kalla skuggor här omkring

Jag blir alltid så känslosam under jul & nyår, varje år. Jag känner mig glad och lycklig, samtidigt som jag är deppig och har ångest. Varför vet jag inte. Det är en konstig blandning av känslor som kan bli ganska tröttsam. 

Jag är fortfarande kvar hemma, vilket är väldigt skönt. Jag försöker skjuta upp att åka tillbaka så länge som möjligt. Jag vill verkligen inte tillbaka just nu. Visst saknar jag mina vänner, men samtidigt så är det så mycket som får mig att inte vilja.
Den här veckan och helgen har jag försökt att trycka in så mycket som möjligt. Det finns så många som jag vill träffa och så mycket som jag vill göra. Jag önskar att dygnet hade fler timmar :)
Kajsa sov här inatt och vi har haft en riktigt mysig dag. Vi åkte bland annat upp till en sjö där hon fotade mig och Madde, det var kallt men väldigt roligt må jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0