Ett år

Idag är det exakt ett år sedan som jag flyttade hit. Jag kände inte en jävel och jag kommer aldrig att glömma hur nervös jag var när jag gick till skolan första dagen, haha.
Jag trivs jättebra och har aldrig ångrat att jag flyttade hit. Jag har haft ett helt fantastiskt år och fått så många fina vänner. Tror att detta året kommer bli minst lika bra. Om inte bättre :)


Första bilden på mina första vänner, haha. Oförglömlig kväll


Insparken, en av dom roligaste veckorna i mitt liv


Bus på kåren


Detta var innan vi läste mikrobiologi.... haha







Våren kom. Grillkväll i stadsparken




En av alla förfester på min balkong


Liseberg




Söp oss dyngfulla på tequila


Lekte rockstjärnor




Halloween.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0