Back.

Nu är jag tillbaka i Jönköping. Mamma skjutsade hit mig igår och på kvällen var jag och Anna hos Marcus. Han bjöd på en jättegod middag, han är grym på att laga mat :) Det var en sjukt trevlig kväll måste jag säga :D Har verkligen saknat min lilla jönköpingsfamilj.

Förövrigt hade tänkt köra igång med träningen idag, men det får nog vänta. Jag mår piss idag. Vaknade halv sex imorse av att jag mådde jätteilla. Och med tanke på min sjukliga spyfobi så fick jag världens panikångest. Jag spyr inte, det är uteslutet hah. Låg vaken till nio innan jag somnade om igen. Vet inte riktigt vad det är som är fel, känner mig helt darrig och konstig i hela kroppen. Blä. Kan man aldrig få vara helt frisk? Jag vill träna!!!!!!


Bästaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0