Godkväll!

Hade en jätterolig kväll igår. Förfesten hos Nillo var verkligen toppen :)
Jag har åkt på en liten förkylning, jag antar att det är kroppen som säger ifrån, haha. Jag kommer ärligt talat inte ihåg när jag sist festade så mycket som jag har gjort den senaste veckan. Det har varit helt galet. Jag brukar inte tycka om att vara ute och ränna flera dagar i sträck, men jag har faktiskt haft jättekul. Nu är jag dock väldigt trött.
Om jag ska vara ärlig så tror jag att jag har försökt fly från vardagen och dom ensamma stunderna. Stunder då tankarna kommer igång. Det är när jag är ensam och rastlös som tankarna kommer och då händer det att jag blir ledsen. Jag är en riktig tänkare, ibland önskar jag att jag bara kunde trycka på en avstängningsknapp. Jag klarar verkligen inte av att vara ensam, även om jag vet att det ibland är väldigt skönt. Jag vet att det inte låter sunt, men så är det. Om jag håller mig sysselsatt och är ute med mina vänner så håller jag tankarna borta, och jag mår bra. Den senaste tiden har jag mått väldigt bra och det ska jag försöka fortsätta med. Woooop wooop!

Imorgon åker jag hem för att fira min älskade Helena :D Det ska bli jättekul att få träffa alla, men det kommer nog bli ganska lugn för min del skulle jag tro ;)   
Puss!



Bild från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0