Slut på semestern

Det är en speciell känsla som man har när man är däruppe, i dom svenska fjällen. En sån underbar känsla av välbefinnande och lycka. Hela Sälen är liksom inlindat i en mjuk glittrande bomull, lyckobomull. När jag åker nerför backen en solig dag så är jag nog tamigfan så nöjd som man bara kan bli. Det är livet på en pinne.
Jag trodde att jag skulle få krupp på min lilla familj efter bara några timmar, men det har faktiskt gått förvånansvärt bra. Vi har haft det riktigt mysigt tillsammans. Detta året åkte vi dessutom en sväng till Trysil i Norge, det var roligt. Dimmigt och väldigt kallt dock, och fullt med dumma danskar som inte kan åka skidor. Förlåt mig, men det är sant. Det borde vara körkort på skidor.

















Kommentarer
Postat av: livet som ellie

Kul att höra att du haft det bra, vi har saknat dig! Kraam!

2011-02-22 @ 08:16:45
URL: http://livetsomellie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0