Ågren

Fyfan. Jag har haft en sån fruktansvärd ångest efter torsdagskvällen. När jag vaknade upp på fredagsmorgonen ville jag typ gräva en grop ner till Kina, knyta fast ett betongblock runt fötterna och täppa till öppningen. Jag blev tokfull, vilket innebär att jag aldrig kan sluta prata, hörs mest, älskar hela världen, sluddrar och vinglar. Ett ganska normalt beteende om man druckit lite för mycket, men till saken hör att de andra "sparade sig" till fredagen, så jag var självklart den enda riktiga fulledrullen i sällskapet, haha. Herr Ågren liksom klistrar sig fast på min kropp och gräver sig in i mitt huvud, urk. Nej, inom den närmaste tiden ska jag hålla mig lugn när jag festar. Riktigt lugn. Får se om jag lyckas hålla detta nu då.

Förövrigt så har jag hemma och jobbar i helgen, härligt med lite extrapengar i fickan :) Imorgon ska jag dessutom få träffa bästaste Kajsa, finally :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0